Google oglaševanje sestoji na temeljni, podrobni analizi iskanj uporabnikov. Na podlagi podatkov o iskanjih, demografskih podatkih in bazah za ponovno trženje je mogoče strukturirati kampanje tako, da vsakemu posameznemu uporabniku servirajo najbolj poosebljeno sporočilo, ki ga bo pritegnilo in zanimalo. Gre za to, da poiščejo določene iskalne izraze, ki pogosteje vodijo k nakupu in jih večina oglaševalcev »zgreši«. Ravno to pa jim obenem tudi omogoča, da njihovi oglasi dosežejo nadpovprečno stopnjo klikov. Te kampanje so torej izredno donosne in to je tudi eden izmed ključnih razlogov, da stranke vse bolj povečujejo vložke v Google oglaševanje.
V nadaljevanju tokratnega članka smo za vas pripravili še več informacij, ki so povezane s to tematiko. V kolikor želite izvedeti več o tem, vas prijazno vabimo, da nadaljujete z branjem.
V katerih omrežjih lahko oglašujemo preko Googla
Kot smo že omenili, velja Google oglaševanje trenutno za enega izmed najbolj priljubljenih načinov oglaševanja na spletu. To pa je tudi eden izmed glavnih razlogov, da se precej veliko število podjetij v Sloveniji ukvarja s to precej hitro razvijajočo se panogo. Na tem mestu vam želimo predstaviti različne možnosti, ki jih ponuja Google oglaševanje. Naj poudarimo, da skorajda vsako leto razvijejo nov način prikazovanja potrošniku relevantne vsebine, in sicer glede na njegove hobije, osebne podatke in tudi glede na prejšnje izbire. Čisto vsak podatek, ki ga vnese potrošnik, se lahko uporabi za izboljšavo oglaševanja, oglaševalskega prostora ter česa in seveda še denarja oglaševalca. Zanimiv je podatek, ki navaja, da da Google vsak dan obdela kar 3,5 milijarde iskanj ali pa še več. Vsakdo pa si želi, da bi bila njegova blagovna znamka čim bolj opazna in bi izstopala iz konkurence. Med najnovejše načine oglaševanja preko Googla trenutno sodi Dynamic Remarketing ali prevedeno Dinamično povratno oglaševanje. Ta način vam bomo na kratko predstavili v nadaljevanju.
Dinamično oglaševanje
Dinamično oglaševanje velja trenutno za najnovejši način tako imenovanega pesonaliziranega oglaševanja. Zaradi integracije Googlove analitike je mogoče oblikovati skupine strank, ki obiščejo vašo stran glede na posamezne parametre. V primerjavi z navadnim povratnim oglaševanjem je prednost dinamičnega skrita v tem, da Google samodejno posodablja liste svojih strank z njihovimi hobiji, podatki, aktivnostmi, iskalnimi nizi in še drugimi elementi. Kasneje pa potem oblikuje oziroma formulira oglase tako, da ima podjetje največje možnosti za prodajo!
Dinamično povratno oglaševanje
Verjetno poznate tudi oglaševanje preko Facebooka, ki je polno z različnimi izdelki, storitvami in ostalimi dejavnostmi, ki se med seboj dosti ne razlikujejo. Glede na to, da so ti izdelki, storitve in dejavnosti najbolj donosne, se zato tudi največ prikazujejo potrošnikom. Na ta način pa pritegnejo njihovo pozornost. V kolikor se potrošnik odloči za nakup, je cilj dosežen. Na tem mestu moramo omeniti, da sledilci pobirajo podatke potrošnikov preko različnih načinov, kasneje pa jim na dinamičnem povratnem oglaševanju ponujajo oglase, ki bodo oglaševalcu in posledično oglaševalski platformi (Facebook, Instagram in drugi) prinesli največji dobiček.
Google Search oglaševanje
Omeniti moramo še Google Search oglaševanje, ki velja za enega izmed najbolj osnovnih načinov. Vendar pa to ne pomeni, da gre za enostavno uporabo te vrste Google oglaševanja. Poleg tega pa je znano tudi Google oglaševanje na Youtubu. V podjetju Web center vam s sodobnimi orodji in pripomočki zagotovijo profitabilne Youtube oglase, ki so ves čas v stiku s časom. Glede na to, da obstaja kar nekaj različnih načinov za Youtube oglaševanje (In-stream, Discovery, Outstream, Bumper, TrueView in seveda še številni drugi), vam seveda ponujajo svetovanje, da boste izbrali čim bolj optimalen način. S tem bodo tudi bistveno vplivali na nižje stroške in pa še povečali ROI.
V kolikor pa bi o tej tematiki želeli izvedeti še več informacij, vas prijazno pozivamo, da kliknete na zgornji odebeljeni napis in preberete še več.
Ne spreglejte: